neděle 1. listopadu 2015

FOOD DIARY po delší době

Hezký večer!
Po měsíci se konečně ozývám, já vím jsem ostuda a ani si nebudu vymýšlet výmluvy, proč jsem nepřidala článek dříve. Buď to byla lenost a nebo klasicky začátek zimního semestru a tedy hodně práce do školy :D

Ale konečně jsem se k tomu dokopala a přináším vám klasické jídelní shrnutí. Fotky jsou některé docela starší takže ještě uvidíte poslední dozvuky nektarinek, jahod a meruněk. Ty novější fotky (jídla posledních dní) jsou laděné spíše do typického podzimu - hlavně u kaší - jablka, hrušky, oříšky a skořice! :)
 Co na podzimu miluji asi nejvíce? Je to období kaki - úžasné to ovoce! 
Toto je prosím mugcake, jenom jsem ho klasicky nevyklopila ale nechala v misce a polila bílým jogurtem :D

 Obědy - po nějaké době jsem zase vykouzlila svou oblíbenou zdravou pizzu :)
 Sezóna školního krabičkování je zase v plném proudu :D 

Večeře - asi je za chvíli přestanu fotit, za prvé mě vážně štve nedostatek světla a druhé nejsou moc fotogenické :D

10 komentářů:

  1. Mňam miluju celozrnnou pizzu,nejcatseji ji delam ze spaldove mouky,to je jeste lepsi :) !
    Muzu se te zeptat jak presne varis kasi ? Mas ji takovou krásně nadýchanou :D

    runeatandtravel.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kdyžtak mrkni sem: http://healthyandtastylife.blogspot.cz/2015/05/kouzlo-ovesnych-kasi.html
      psala jsem článek přímo o kaších :)

      Vymazat
  2. Mně ty večeře fotogenické přijdou :-)
    http://werka13.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Ty kaše!! :o vždycky bych chtěla mít takovou přetékající, ale nikdy jí nemám tolik :( :D A i když miluju podzim a zimu ještě víc, tak bych se k létu klidně kvůli tomu ovoci vrátila :D :3 Ale teď zase nastává období mandarinek a pomerančů a na to se taky moc těším. Jinak nádherné a určitě skvělé jídlo :)
    www.velkakucharka.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Náááádhera! :) Opravdu máš ty kaše krásné, hned bych si dala! :) A pizza vypadá skvěle! A kaki jsem ještě neměla, čím to, že se ho taktrochu bojím :D

    OdpovědětVymazat
  5. mugcake bych vůbec nepoznala :D nektarinky jsem tento rok vůbec neměla, teď mám na ně děsnou chuť :)

    OdpovědětVymazat
  6. To je snad až nezákonný dělat někomu takovýhle chutě! Máš to všechno krásný, není tady snad jídlo, které bych si při pohledu na něj nedala :D a ty jednohubky na večeři jsou super! Dlouho jsem je neměla, nějak mě nebaví se s tím "piplat" :) všechno vypadá moc dobře, pizzu bych ti snědla hned :D klidně můžeš zveřejnit recept, pár jich mám, ale budu ráda :)
    Getmovin by Deni

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. P.S. - ještě bych tě ráda pozvala na giveaway o Cyclone Cup na cvičení, třeba by se ti hodil :) odkaz je v menu :) měj se!

      Vymazat
  7. No mňam, všechno to vypadá tak luxusně a já mám zrovna teď takový hlad.. Nejradši bych tam teď natáhla ruku a všechno to snědla :))

    OdpovědětVymazat
  8. Moc děkuji! :) ty snídani vypadá skvěle!
    http://the-biggestfear.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat