sobota 25. října 2014

Domácí granola

Tak už i já jsem se konečně dostala k tomu, zkusit si udělat domácí granolu, neboli zapékané müsli. Klasické müsli z obchodů si kupovat nechci, protože není zas až tak zdravé a dietní jak se může na první pohled jevit. Takže jsem se rozhodla pro lepší variantu - udělat si vlastní, aspoň vím, co přesně v tom opravdu je! :D
Pro začátek jsem zvolila jednoduchou variantu a jen pár ingrediencí, ale samozřejmě si do toho můžete namíchat co vás napadne a hlavně co máte rádi :)

Já použila:
• ovesné vločky
• mandle 
• sušené banány
• kokos
• mléko + med

Další typy co přidat: např. jiné druhy vloček či ořechů, jakékoliv jiné ovoce, semínka, klidně i kousky čokolády atd. 

Vločky, nasekané mandle a kousky sušených banánů jsem smíchala v míse a přidala jsem kokos. Poté jsem si v malém hrníčku smíchala trochu mléka s medem, nechala med rozpustit a pak nalila do mísy s ingrediencemi. Vše jsem promíchala a dala na plech s pečícím papírem. 

Pečeme cca půl hodiny v troubě, hlavně to občas promíchejte, aby se vám nezačalo připalovat. 
Dneska ráno jsem na své domácí granole hnedka pochutnala při snídani. Dala jsem si jí s bílým jogurtem a přidala trochu hroznového vína :)

Žádné komentáře:

Okomentovat