pátek 5. září 2014

Vajíčková pomazánka s tvarohem

Přináším vám jeden "slaný" recept, který se hodí zejména pro večeři. Jedná se jednoduchou vajíčkovou pomazánku, kterou si můžete namazat nejlépe na celozrnný chleba či housku.
 Ingredience
• celozrnný chléb/houska
• vajíčka (pro jednu osobu mi stačilo i pouze 1 vajíčko, pokud to chcete opravdu jen např. na večeři)
• nízkotučný tvaroh
• bílý jogurt nebo mléko
• pár plátků kuřecí šunky
• cibulku
• sůl, pepř
Vejce si uvaříme natvrdo. Necháme je trochu vychladnout a zatím si smícháme v misce tvaroh (mě stačila pro 1 osobu půlka) a trochu do zředíme buď bílý jogurtem, nebo mlékem. Nakrájíme si do toho uvařená vejce na malé kostičky (nebo můžete použít ten kostičkový kráječ - nebo jak se tomu říká :D). Pár plátků kuřecí šunky si nakrájíme na kostičky a cibulku si nakrájíme najemno a přidáme do misky. Nakonec ochutíme solí a pepřem, promícháme a můžeme namazat na chleba. Já si to ozdobila ještě rajčaty a sýrem.



1 komentář:

  1. Tyjo, hned bych si dala. Vajíčková pomazánka je moje oblíbená. Jen teda vaření vajec nemám moc ráda. Před časem jsem ale u jedné kamarádky viděla takovou vychytávku na vaření vajec, konkrétně vajíčkovar. Vůbec jsem nevěděla, že něco takového existuje, ale dost přemýšlím nad tím, že si to koupím také. :-)

    OdpovědětVymazat